• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

میشلن تایر CrossClimate2 را در یک رویداد مجازی رونمایی کرد


اولین تایر CrossClimate که یک تایر تابستانی با قابلیت All-Season بود در سال 2015 توسط میشلن رونمایی شد و حالا میشلن آمریکای شمالی در تاریخ 22 جولای یک رویداد مجازی برگزار کرد تا لاستیک CrossClimate2 را معرفی کند.

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

کمپانی میشلن دوباره رتبه‌ای جدید در مرکز تجارت جهانی JD Power ایجاد کرد


کمپانی میشلن دوباره رتبه‌ای جدید در مرکز تجارت جهانی JD Power ایجاد کرد. مرکز تجارت جهانی JD Power بسیار معتبر و مورد اعتماد مشتریان است که آمار و ارقام، کیفیت خودروهای جدید، رتبه بندی محصولات، پر فروشهای سال، بهترین طراحی‌ها و برترین لاستیک‌ها بر اساس کیفیت در آن‌ها درج می‌شود

موارد ضروری که در خودروهای امروزی به کمک سرنشینان می آیند تا ایمنی را افزایش دهند


مواردی در خودروهای امروزی وجود دارد که باعث افزایش ایمنی سرنشینان خودرو می باشد. در این مقاله در رابطه با این تکنولوژی های جدید توضیحات بیشتری داده ایم.

امکانات و تجهیزات میدان آزمون بارز


امکانات میدان آزمون بارز را بیشتر بدانید

معرفی برند کنتیننتال آگ


کونتیننتال آگ، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان می‌باشد، (به آلمانی: Continental AG) که با نام «کونتی» شناخته می‌شود.

نصب و بالانس لاستیک و بالانس درجا


تعادل مناسب لاستیک و چرخ از نظر ایمنی خودرو بسیار مهم است. هدف از توازن لاستیک ها توزیع وزن به طور مساوی در تمامی تایرها است. می توان گفت چرخ هایی که بالانس نیستند، می توانند باعث ایجاد ارتعاشات در هنگام رانندگی شوند. همچنین باعث سایش زودرس اجزای سیستم تعلیق و فرمان ، قطعات چرخان و لاستیک نیز شوند.

چرا مراقبت از لاستیک مهم است؟!


لاستیک ها تنها راه ارتباطی خودرو با جاده ها هستند، از این رو نقش مهمی را در حفظ سلامت و ایمنی سرنشینان ایفا می کنند. بخش قابل توجه ای از تصادفات جاده ای به دلیل مشکلات مرتبط با لاستیک رخ می دهند.

فرمان پذیری


نرمی فرمان و فرمان پذیری راحت خودرواز جمله عواملی مهم حین رانندگی است. اما گاهی اوقات فرمان سخت میچرخد و اصطلاحا سفت می شود. عوامل متععدی باعث ایجاد چنین حالتی می شود که با هم آنها را بررسی می کنیم

مکانیک و مسئول ایمنی خودروی خود باشید


با رعایت یک سری از نکات ساده، خودمان مکانیک و مسئول ایمنی خودروی خودمان باشیم

چرا لاستیک دست دوم نخریم؟!


به چند دلیل لاستیک دست دوم نخرید

لاستیک سایز پهن بهتر است یا لاستیک سایز استاندارد ؟


در پهن یا نازک‌ تر شدن یک لاستیک باید به شناسه ای که نشانگر سایز استاندارد لاستیک است  توجه کرد

برچسب انرژی لاستیک


برچسب انرژی برچسبی است که روی محصولات نصب می‌شود و نشان‌ دهندهٔ کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی است. در این برچسب شاخص مصرف انرژی وسیله با حروف لاتین مشخص می‌شوند که هر حرف دارای رنگی مخصوص است.

مراحل معاینه ی فنی خودرو


مراحل معاینه ی فنی خودرو را بدانید

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0